SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine leguano so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino leguano (v nadaljevanju tudi » ST leguano oz. ponudnik«) upravlja podjetje Naraven korak d.o.o., Ljubljanska cesta 4, 4260 Bled, matična številka: 7220812000, davčna številka: SI10706313, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine leguano pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem.

Veljavnost

Navedeni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem obisku ali nakupu na spletni strani, in sicer z oddajo naročila na spletni strani ponudnika.

S potrditvijo naročila kupec samodejno sprejme navedene pogoje poslovanja. Ti pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo določil morebitne pisne pogodbe, ki jo na pobudo kupca ali ponudnika sprejmeta in podpišeta kupec ter ponudnik.

Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli dopolnijo z novimi določili, zato se kupcu predlaga, da jih prebere ob vsakem nakupu. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila.

OSEBNA IZKAZNICA PODJETJA

Naziv: NARAVEN KORAK, trgovina na debelo in drobno, d.o.o.
Skrajšan naziv: NARAVEN KORAK d.o.o.
Sedež: Bled
Naslov: Ljubljanska cesta 4, Bled, 4260 Bled
E-pošta: info@leguano.si
Telefon: +386 31 752 232
Identifikacijska št. za DDV: SI10706313
Matična številka: 7220812000
Davčna številka: 10706313
SRG: AJPES, izpostava Kranj
Banke in poslovni računi:
DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA
IBAN SI56 6100 0001 6031 828
NARAVEN KORAK d.o.o. je zavezanec za plačilo DDV-ja.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  5. pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene ter razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve
  7. način plačila in dostave
  8. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen), poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  9. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino kot za kupca.  S potrditvijo nakupa kupec sprejme splošne pogoje. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Oddana naročila se obdelujejo v delovnem času od ponedeljka do petka po vrstnem redu oddanih naročil. Kupec je obveščen o statusih naročila in predvidenem roku dobave.

Načini plačila:

Spletna trgovina leguano omogoča plačevanje izdelkov:

–  z nakazilom na TRR po predračunu*

– s plačilnimi karticami: Maestro, VISA, MasterCard

– s PayPal-om

–  z gotovino po povzetju

Kupec prejme račun praviloma skupaj z izdelki v pošiljki ali po elektronski pošti. Plačilo je mogoče samo v enkratnem znesku.– Pri načinu plačila po povzetju kupec plača z gotovino, ko pošta dostavi pošiljko. Plačilo po povzetju je možno samo takrat, ko je naslov za račun enak naslovu za dostavo. Pri plačilu po povzetju je zaračunamo doplačilo 2 € zaradi višjih stroškov poštnine.
– Pri načinu plačila po predračunu, kupec na podlagi sklenjenega naročila, na elektronski naslov prejme predračun. Po prejetem nakazilu ponudnik kupcu naročene izdelke pošlje po pošti.

* Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave

Izdaja računa

Ponudnik ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun, priložen artiklom ob dostavi ali po elektronski pošti. V primeru osebnega prevzema prejme kupec račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Vse cene v ST leguano so navedene v evrih ter že vsebujejo davek na dodano vrednost – DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelkov. Cene na spletu so praviloma enake kot v fizični prodajalni. Izjema so posebne akcijske ponudbe, ki so pripravljene izključno za spletno trgovino.

Dostava

Za dostavo pošiljk se praviloma uporablja Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Naročeno blago ponudnik pošlje v dveh delovnih dneh od prejema naročila (pri načinu plačila po povzetju) oz. v dveh delovnih dneh od prejema plačila (pri nakazilu na TRR). Čas dostave je odvisen od dostavne službe in je lahko od enega do pet delovnih dni od dneva oddaje pošiljke.  Če izdelka trenutno ni na zalogi (včasih se zgodi, da se zaloga ne osveži sproti in kakšnega izdelka ni na zalogi, čeprav sistem kaže, da je), ponudnik kupca obvesti ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru zagotoviti za kupca ustrezno rešitev.

Pri nakupu blaga v vrednosti 90€ ali več stroške dostave krije ponudnik. Pri nakupu blaga v vrednosti nižji od 90€ pa strošek plača kupec in znaša 3,90 €. Pri načinu plačila po povzetju kupec poravna tudi storitev odkupnine po ceniku Pošte Slovenije, ki jo ob dostavi zaračuna dostavna služba.

Odstop od pogodbe

Kupec, ki je potrošnik (ne velja za pravne osebe), lahko v roku 14 dni od prejema izdelka obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe kupec sporoči na elektronski naslov info@leguano.si, po pošti ali neposredno v poslovalnici. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od odstopa od pogodbe.
Vračilo artikla poteka preko poslovalnic leguano v Sloveniji ali po pošti, na naslov: Naraven korak d.o.o. Ljubljanska cesta 4, 4260 Bled.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Pogoji vračila blaga

V primeru vračila blaga neposredno v poslovalnico, kupec v poslovalnici izpolni odstopno izjavo, ali že izpolnjeno prinese v poslovalnico. Kot datum odstopa od pogodbe velja datum, ko je kupec v poslovalnici oddal blago in odstopno izjavo.
V primeru vračila blaga po pošti, kupec na elektronski naslov info@leguano.si poda odstopno izjavo oz. sporoči, katere izdelke želi vrniti (ali zamenjati), kar velja kot odstopna izjava. Kot datum odstopa od pogodbe velja datum, ko je na e-mail poslana odstopna izjava. Stroške vračila izdelkov nosi kupec.
V primeru, da je kupec podal odstopno izjavo preko elektronske pošte, je dolžan ponudniku vrniti izdelek v roku 14 dni od dneva odstopa od pogodbe neposredno v poslovalnico ali po pošti. V primeru vračila blaga po pošti se šteje, da je kupec pravočasno vrnil izdelek, če je pošiljka odposlana pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kot datum odpošiljanja velja datum, ko je pošta datirana s strani ponudnika poštnih storitev. Kupec mora blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini ter v nepoškodovani embalaži in nespremenjeni količini embalaže. Ob vračilu blaga je potrebno predložiti ali v primeru pošiljanja po pošti, priložiti račun oz. dokaz nakupa vrnjenega blaga. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga le v obsegu, ki je nujen za ugotovitev dejanskega stanja blaga (narave, lastnosti, delovanja izdelka) in kot je to običajno v prodajalnah. Čevlje se lahko preizkusi v notranjih prostorih, nikakor zunaj. Vsako preizkušanje, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo izdelka, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pogoji vračila kupnine

Vračilo kupnine bo izvedeno najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe in pod pogojem vračila izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico, da zadrži vračilo prejete kupnine dokler ne prejme vrnjenega izdelka oz. dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj ponudniku. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
V kolikor je bilo za blago, ki je predmet odstopa od pogodbe, pri nakupu unovčen bonus v kakršnikoli obliki, se kupcu vrne kupnina vplačanega zneska, ne pa tudi zneska, ki ga je prinesel bonus.

Reklamacije

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti najboljšo kakovost izdelkov. Če se kljub temu zgodi, da ima izdelek, ki ga je kupec prejel, napako, o tem na elektronski naslov info@leguano.si obvesti ponudnika, ki kupca seznani s potekom reševanja reklamacije. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru, da je neuporabnost izdelka oz. poškodba posledica nepravilnega ravnanja kupca.

Varnost

Spletna trgovina leguano uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Stvarna napaka

Spletna trgovina leguano mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1 in Splošni uredbi EU o varstvu podatkov (GDPR)..

V sistemu ST leguano lahko nakupujejo registrirani in neregistrirani kupci.

Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih kupcev: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije.

Ponudnik navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za neregistrirane uporabnike ponudnik hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s trgovino. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

E-novice
Pravna podlaga za zbiranje in obdelavo osebnih podatkov (e-mail naslovov) je vaše soglasje, ki ga po želji lahko kadarkoli prekličete. Osebne podatke, ki ste nam jih posredovali ob prijavi na e-novice, hranimo do preklica.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika na naslove, razvidne na spletnih straneh ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo.

Pojasnilo

Vse informacije se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, prav tako lahko ponudnik brez predhodnega obvestila spreminja te pogoje. V kolikor potrebujete dodatna pojasnila v zvezi z splošnimi pogoji sodelovanja nas lahko kontaktirate.